Usein kysytyt kysymykset


Miten 24h noutoautomaatti toimii?

-Noutoautomaattiin tilatut tuotteet voi tilata normaalisti verkkokaupasta ja valita toimitustavaksi Nouto tehtaalta/noutoautomaatista. Tilauksen pystyy kätevästi maksamaan pankkikortilla automaattiin. Onnistuneen maksun jälkeen automaatti luovuttaa tilauksen. Myös esimerkiksi Reko tilaukset pystyy kätevästi noutaa ja maksaa automaatista. 

Kuinka tai millä toimitukseni tapahtuu?
-Se riippuu sinun postinumero alueestasi. Joka paikkaan emme pysty tällä hetkellä kylmäkuljetusta vaativia tuotteita toimittamaan, mutta kuivatuotteet kuljetamme ympäri Suomen.

Varmistuksen saat toimitustavoista, kun olet täyttänyt osoitteesi ohjaudut "Lisätietoja" sivulle, jonka jälkeen tulee mahdolliset toimitustavat, ja tämän jälkeen tilaus ohjautuu vasta maksuvaiheeseen.

Alueelleni ei ollut toimitusta.

-Varmistathan, että postinumero sekä postitoimipaikka on oikein päin osoitetiedoissa. Tämän jälkeen, jos sopivaa toimitustapaa ei ole otathan yhteyttä.

Pysyykö matkahuollon tilaukset kylmänä?

-Kyllä pysyy. Laitamme tuotteet matkaan termolaatikoissa joissa on termomatto. Laitamme myöskin mukaan palautusosoite lapun jolla lähetetään termolaatikko takaisin meille.

Tilauksen toimitusajankohta?

-Riippuu tilauksen toimitustavasta sekä mitä tilaukseen sisältyy. Joitakin tuotteita, meillä ei ikävä kyllä ole hyllyssä. Jokaisesta tilauksesta laitamme sinulle sähköpostia erikseen ja sovimme mahdollisimman hyvän sekä sopivan toimituspäivän. Postin tuotteet lähtevät yleensä tiistaisin sekä torstaisin matkaan.

Lisätietoja osio.Mitä sinne voi laittaa?

-Esimerkiksi jos on joku toivepäivä toimituksella tai jotain huomioitavaa toimituksesta. Esimerkiksi ovikoodi.


HUOMIO: TILAUKSEEN LIITTYVÄT HUOMAUTUKSET TEHTÄVÄ 7 PÄIVÄN KULUESSA TUOTTEET SAATUANNE!